Vylepšíme komunikaci, loajalitu a vztah se zákazníky
Máte zákazníky, ale nevíte, co dál? Jsme tu, abychom vám poskytli nejlepší řešení, jak si udržet a zlepšit vztah se zákazníky díky našemu komplexnímu programu. Pomůžeme vybudovat loajalitu k vaší značce a službám, zlepšit CLV hodnotu zákazníka, být neustále v povědomí a budovat vztah se zákazníky.
Newslettery ➞
Newslettery
Newslettery jsou základním prvkem CRM marketingu. Jejich cílem je informovat o novinkách a být neustále v povědomí zákazníka.
Pomůžeme vám lépe pracovat s klientskou databází a neustále ji rozšiřovat.
Personalizované nabídky ➞
Personalizované nabídky
Personalizace pomáhá překlenout propast mezi tím, co nabízíte, a tím, co chtějí spotřebitelé. Udržte si zákazníky tím, že jim budete nabízet produkty a služby sestavené na míru.
Pomůžeme vám lépe porozumět a využít data pro personalizaci nabídek.
Průzkum spokojenosti ➞
Průzkum spokojenosti
Zachyťte hlasy a názory, na kterých vám záleží nejvíce. Zlepšete poskytované služby díky lepšímu pochopení zákazníků.
Pomůžeme vám lépe porozumět zákazníkům a využít data ke zlepšení služeb.
Program odměn ➞
Program odměn
Program odměn (věrnostní program) je marketingová strategie, která odměňuje věrné zákazníky. Odměnou za angažovanost můžete zvýšit loajalitu zákazníků a zajistit nepřetržitý růst podnikání.
Pomůžeme vám vybudovat efektivnější program odměn a lépe motivovat stávající i nové zákazníky.
Sociální sítě ➞
Správa sociálních sítí
Firemní profil na sociální síti je dialogovým nástrojem mezi zákazníkem a vámi.
Přenechte správu sociálních sítí týmu, který bude denně pečovat o profil a komunikovat se zákazníky za vás a ve váš prospěch.
Živý chat a chatbot ➞
Živý chat a chatbot
Zlepšení zákaznické podpory je důležitým krokem ke zlepšení vztahu se zákazníky. Připravíme řešení integrovaného chatu pro váš web či e-shop.
Nemůžete být 24/7 online? Chytrý chatbot ušetří váš čas a bude komunikovat se zákazníky za vás.
Analýza výkonu ➞
Analýza marketingového výkonu
Každý CRM kanál vyžaduje pravidelnou analýzu a sledování marketingového výkonu.
Nejlepším ukazatelem jsou čísla, která neklamou, a proto je naší prioritou stanovení cílů, optimalizace a podrobná analýza výkonu. Díky statistikám a rychlému reagování na změny se stanovené cíle stanou realitou.
Svěřili se nám firmy z různých oblastí podnikání. Přesvědčte se v rozmanitosti a kvalitě nabízených služeb i Vy.