Zlepšete si vztah se zákazníky díky našemu komplexnímu CRM programu. Pomůžeme vybudovat loajalitu k vaší značce a službám a zvýšit CLV.

CRM řízení a budování vztahu se zákazníky

Máte zákazníky, ale nevíte, co dál?

Jsme tu, abychom vám poskytli nejlepší řešení, jak si udržet a zlepšit vztah se zákazníky díky našemu komplexnímu CRM programu. Pomůžeme vybudovat loajalitu k vaší značce a službám, zlepšit CLV hodnotu zákazníka, být neustále v povědomí a budovat vztah se zákazníky.

Podívejte se na služby pro zlepšení řízení a komunikačních procesů ve vztahu se zákazníky, které nabízíme v rámci CRM balíčku:

Newslettery

Newslettery

Newslettery jsou základním prvkem CRM marketingu. Jejich cílem je informovat o novinkách a být neustále v povědomí zákazníka.

Pomůžeme  vám lépe pracovat s klientskou databází a neustále ji rozšiřovat.

Personalizované nabídky

Personalizované nabídky

Personalizace pomáhá překlenout propast mezi tím, co nabízíte, a tím, co chtějí spotřebitelé. Udržte si zákazníky tím, že jim budete nabízet produkty a služby sestavené na míru.

Pomůžeme vám lépe porozumět a využít data pro personalizaci nabídek.

Průzkum spokojenosti

Průzkum spokojenosti

Zachyťte hlasy a názory, na kterých vám záleží nejvíce. Zlepšete poskytované služby díky lepšímu pochopení zákazníků.

Pomůžeme vám lépe porozumět zákazníkům a využít data ke zlepšení služeb.

Program odměn

Program odměn

Program odměn (věrnostní program) je marketingová strategie, která odměňuje věrné zákazníky. Odměnou za angažovanost můžete zvýšit loajalitu zákazníků a zajistit nepřetržitý růst podnikání.

Pomůžeme vám vybudovat efektivnější program odměn a lépe motivovat stávající i nové zákazníky.

Sociální sítě

Správa sociálních sítí

Firemní profil na sociální síti je dialogovým nástrojem mezi zákazníkem a vámi.

Přenechte správu sociálních sítí týmu, který bude denně pečovat o profil a komunikovat se zákazníky za vás a ve váš prospěch.

Živý chat a chatbot

Živý chat a chatbot

Zlepšení zákaznické podpory je důležitým krokem ke zlepšení vztahu se zákazníky. Připravíme řešení integrovaného chatu pro váš web či eShop.

Nemůžete být 24/7 online? Chytrý chatbot ušetří váš čas a bude komunikovat se zákazníky za vás.

Analýza výkonu

Analýza marketingového výkonu

Každý CRM kanál vyžaduje pravidelnou analýzu a sledování marketingového výkonu.

Nejlepším ukazatelem jsou čísla, která neklamou, a proto je naší prioritou stanovení cílů, optimalizace a podrobná analýza výkonu. Díky statistikám a rychlému reagování na změny se stanovené cíle stanou realitou.

Svěřili se nám firmy z různých oblastí podnikání. Přesvědčte se v rozmanitosti a kvalitě nabízených služeb i Vy.