Zvýšíme konverze a prodej vašich služeb
Nejlepších výsledků v marketingu lze dosáhnout sbíráním všech dat, sledováním statistik, a analýzou chování (toků) uživatelů. Změny podložené těmito údaji zaručí zvýšení konverzního poměru a příjmů na vašem webu a e-shopu.
Náš analytický tým připraví podrobný audit s cílem maximalizovat konverzi a finanční výsledky na vašem webu či e-shopu.
Tok uživatelů ➞
Sledování toků uživatelů
Zvýšení konverzní míry není možné bez analýzy toků uživatelů. S pomocí přesných nástrojů pro měření najdeme místa na webu či e-shopu, kde se vám “ztrácí” zákazníci.
Získaná data pomohou lépe organizovat strukturu stránek, upravit texty a zjednodušit navigaci s cílem zvýšení konverze.
Optimalizace ➞
Optimalizace webu a e-shopu
Komplexní proces ke zlepšení výkonu vašeho webu, zvýšení návštěvnosti, počtu konverzí a příjmů.
Jedním z nejdůležitějších aspektů optimalizace webových stránek je optimalizace pro vyhledávače (SEO), rychlost načítání a míra přizpůsobení mobilním zařízením.
Google Analytics ➞
Google Analytics
Základní nástroj pro analýzu návratnosti investic do reklamy, sledování statistik a chování návštěvníků na vašem webu.
Google Tag Manager ➞
Google Tag Manager
Nástroj pro usnadnění integrace statistik a sdílení dat z více marketingových kanálů, které generují návštěvnost na vašem webu či e-shopu.
Facebook Pixel ➞
Facebook Pixel
Nástroj umožňující komunikaci s Facebookem pro strategické cílení na zákazníky v sociální sítí na základě jejich chování na vaší webové stránce či e-shopu.
Analýza výkonu ➞
Analýza marketingového výkonu
Každá změna vyžaduje pravidelnou analýzu a sledování marketingového výkonu.
Nejlepším ukazatelem jsou čísla, která neklamou, a proto je naší prioritou stanovení cílů pro každou fázi optimalizace a podrobná analýza výkonu. Díky statistikám a rychlému reagování na změny se stanovené cíle stanou realitou.
Svěřili se nám firmy z různých oblastí podnikání. Přesvědčte se v rozmanitosti a kvalitě nabízených služeb i Vy.